خسته شدم

^^^^آسمون گوش کن صدامو دلم گرفته^^^^

دلم رو یکی از این آدم های روی زمین شکست و رفت

خسته شدم

 

از بس دوست دارم شنیدم کررررررررر شدم

 

نمی شد بگی تا آخر عمرم باهات میمونم

 

حالا میبینم که چقدر دوسم راستی داری

 

  دیدم

 

وقتی تو بغلش بودی چقدر خوشحال بودی

 

آره لایق تو همون بود

 

بهتره دیگه نبینمت 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت14:51---20 مهر 1393
-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,
پاسخ:مرسی


nazanin
ساعت21:43---19 مهر 1393
مرسی گلم مطالب وبلاگ تو هم عالیهههههههههه من همیشه میخونمشون!

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:32---31 شهريور 1393
سلام خوبي؟؟؟ديگه نيستم دلخور نشي نظر نميدم مدرسه شروع شد و من ديگه ميرم خدافظ برا هميشه

تو تنها یک حس
مانده با من امشب
که تو را گم بکنم
پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار،
سلام.
آخرین بار،
خدا حافظ تو


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت20:38---26 شهريور 1393
 
 
@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@.... @
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@...... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@..... ....@
@....@..@....@....@.........@................@....@..... ....@
@.....@@.....@....@.........@................@....@..... ....@
@......@.......@....@.........@................@....@... ......@


نازنین
ساعت20:08---23 شهريور 1393
آپم این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم بیا نظر بده میخوام بتر کونی با نظراتت
´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨"""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت16:06---26 مرداد 1393
مـــات شــدم از رفـتنت …

هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نـــبـود !

ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود …

کـه دیگــر نـیست…


sorosh
ساعت2:51---18 مرداد 1393
سلام دوست خوبم وب باحالیه خوشم اومد. اگه میخوای از طریق بازدید سایتت کسب درامد کنی ی سر ب وبم بزن بنرشو گذاشتم ؛ امتحانش ضرر نداره راستی نظر در مورد وبم یادت نره
http://khiabanmusic.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:31 ] [ دل شکسته ] [ ]